Breaking News

7 bin 332 yardım paketini Kobanêli ailelere dağıttı

ŞÎLAN MIHEMED
KOBANÊ – Kobanê İnsani Yardım Örgütü 7 bin 332 yardım paketini bölge halkına dağıttı.
Kobanê için Bakurê Kürdistan’dan  Heyva Sor a Kurditanê ile Alman WHH örgütü tarafından yardım malzemeleri halka dağıtıldı. Kobanê’ye gönderilen yardım malzemeleri Kobanê İnsani Yardım Örgütü aracılığıyla durumu kötü olan ailelerle göçmenlere dağıtıldı.
Yardımlar Kobanê kent merkezinde 6 bin 170 aileye, Şehîd Seyîdo kampında bulunan 200 aileye ve Miştenûr kampına yerleşmiş 37 aileye dasğıtılıdı.
Kobanê’nin güney bölgesinde köylerde buluna 925 aileye yardım dağıtılırken, 6 ton 800 kg un da köylerde yaşayan halka dağıtıldı.
Gönderilen yardımlar mahalle ve köy komünlerine bağlı hizmet komiteleri aracılığıyla dağıtıldı.
İnsani Yadım Örgütü üyesi Îsmaîl Mihemed Kobanê halkıo için yardımlarını esirgemeyen kuruluşlara teşekkür ederek, bölgenin insani yardımlara hala ihtiyacının olduğunu aktardı.
(ad)
ANHA



No comments