Breaking News

Cizîr komünleri Kobani için seferber oldu

QAMIŞLO – Kobani’nin yeninden inşası için Qamişlo’da mahalle komünleri yardım toplama kampanyası başlattı.
Kobani’nin yeniden inşası çalışmaları için Cizîr Kantonu Kobani Yeniden İnşa Koordinasyonu Cizîr’de yurttaşlarla toplantı düzenlemeye devam ediyor. Bu amaçla Qamişlo’da komün ve komiteler Kobani’nin yeniden inşa çalışmalarına katkı sunmak için 8 Ağustos’ta yardım toplama kampanyası başlattı.
Xerbî mahallesinde 3 kişilik yapıdan oluşan 6 komite oluşturdu. Komite üyeleri, başlatılan hamlenin mahalle sakinleri tarafından olumlu karşılandığını, imkanları çerçevesinde Kobani’ye destek sunacaklarını kaydetti.
‘Şehîd Şepal’ komün yöneticisi ve yardımların toplanmasından sorumlu komite üyesi Mihemed Salih, yurttaşların imkan ve olanakları çerçevesinde Kobani’in yardım sunduklarını belirtti.
Xerbî mahallesi sakinlerinden Ehmed Hisên isimli yurttaş: “tüm imkanlarımızla Kobani’ye yardım etmeye hazırız. Biz Kobani’nin tarihi direnişine karşı ne kadar yardım elini uzatıp destek sunmaya çalışsakta az kalır. Çünkü devrimimizin kalıcılaşmasında Kobani’nin emeği oldukça büyüktür” dedi.
Komite üyelerinden alınan bilgilere göre; yardım toplama çalışmaları bu ayın sonuna kadar devam edecek.
(ad)
ANHA

No comments