Breaking News

Şêx Meqsûd için Lübnan’da yardım kampanyası

BEYRUT – TEV-DEM Lübnan örgütü Şêx Meqsûd halkına destek amacıyla yardım kampanyası başlatıldı.
TEV-DEM Lübnan örgütü SUK ve ENKS çetelerin Halep’in Şêx Meqsûd, “Şêx Meqsûd yalnız değildir, hepimiz Şêx Meqsûdluyuz” 8 Nisan’da yardım kampanyası başlatıldı.
Bu amaçla dün Kürdistanlılar Lübnan’ın El-Fîl ve El-Nebia bölgesinde yardım kampanyası toplamak amacıyla bir araya gelindi.
Kürdistanlılar Şêx Meqsûd mahallesine yönelik saldırılar kınandı. Şêx Meqsûd için tüm Lübnanlılara yardım çağrısı yapıldı.
(ad)
ANHA
BERUT-KOMKIRNA-ALIKARIYE-JI-BO-SEX-MEQSUD1 BERUT-KOMKIRNA-ALIKARIYE-JI-BO-SEX-MEQSUD3 BERUT-KOMKIRNA-ALIKARIYE-JI-BO-SEX-MEQSUD4 BERUT-KOMKIRNA-ALIKARIYE-JI-BO-SEX-MEQSUD5
BERUT-KOMKIRNA-ALIKARIYE-JI-BO-SEX-MEQSUD6

No comments