YPG: 7 çete öldürüldü
HABER MERKEZİ– YPG Basın Merkezi çetelerle son 24 saat içinde çıkan çatışmalarda 7 çetenini öldürüldüğünü belirtti. YPG ayrıca çıkan çatışmalarda 4 savaşçının da şehitler kervanına katıldığını açıkladı.
YPG Basın Merkezi son 24 saatte yaşanan çatışmaların sonuçlarına ilişkin bir açıklama yayınladı. 44. günün de süren “Komutan Rubar Qamişlo Hamlesi” çerçevesinde Girê Spî güneyi ve Silûk beldesi civarında çatışmaların halen sürdüğü belirtilen açıklamada, Girê Spiye bağlı Qenteriye köyünün dün çetelerden özgürleştirildiği hatırlatıldı. Güçlerinin bölgedeki ilerleyişinin sürdüğünü aktaran YPG dün gece de bölgede iki köyün daha çetelerden temizlendiğini ifade etti. Söz konusu operasyonda 5 çetenin öldürüldüğü ve bir aracında imha edildiği bilgisini paylaşan YPG ayrıca Til Berak’ın güneydoğusunda bulunan Sikêniyê köyünde çıkan çatışmada ise 2 çetenin daha öldürüldüğünü duyurdu.
YPG ayrıca çıkan çatışmalarda 4 savaşçının da yaşamını yitirdiğini belirtti.
(lg)

No comments