Breaking News

Onlarca genç YPG/YPJ saflarında

HESEKÊ – Rojava gençlerinin YPG/YPJ saflarına katılımı sürüyor. Temel eğitim devresinden mezun olan onlarca genç daha YPG saflarındaki yerlerini aldı.
YPG/YPJ saflarına katılmak üzere başvuruda bulunan gençler için Hesekê’deki Şehîd Sadiq Akademisi’nde düzenlenen temel askeri eğitim devresi sona erdi.
“Şehîd Sînan” adıyla düzenlenen temel eğitim devresine katılan gençlere askeri eğtimin yanısıra siyasi ve toplumsal dersler de verildi.
Eğitim devresinin sona ermesi dolayısıyla askeri tören düzenlendi.
Devrim şehitleri anısına saygı duruşu ardından törende eğitime katılan gençler devrim ve halk değerleri ile şehitlerin mücadele ve yaşam çizgisine bağlılık sözü verdi. Söz veren ve resmi olarak YPG/YPJ saflarına katılmış olan gençlere askeri kimlikleri verildi.
Törende konuşan YPG komutanı Sabir Ser, eğitim devresini başarıyla bitiren gençleri kutlayarak başarı dledikten sonra bölgede yaşanan askeri ve siyasi gelişmeleri kısaca özetledi.
Tören, bir dizi kültürel etkinlik ve müzik eşliğinde çekilen halaylarla sona erdi.
 (aç)
ANHA

No comments