Breaking News

Şengal göçmenlerine Amed ve Wan'dan 6 kamyon yardım

QAMIŞLO – Şengal göçmenlerine yardım kampanyası çerçevesinde Amed ve Wan halkının topladığı 6 kamyonluk yardım, Nusaybin'deki sınır kapısından Qamişlo'ya ulaştırıldı.
Qamişlo'ya ulaşan yardımlar burada Rojava İnsani Yardım Kurumu yetkililerine teslim edildi. Yardımlar gıda malzemeleri, un, battaniye, giyecek, ayakkabı ve çocuk ihtiyaçlarından oluşuyor.
Rojava İnsani Yardım Kurumu eşbaşkanı Hember Hesen, kuzey halkının Rojava ve Güney'e yaptığı yardımlar ulusal bir sorumluluk olduğu kadar Kürdistanlılar arasındaki derin duygu ve gönül bağının varlığına işaret olduğunu belirterek, kendilerine ulaştırılan yardımlardan çocuk ihtiyaçları ve gıda malzemelerinin acilen Newroz Kampı ve Şengal'deki Êzidî halkına gönderildiğini kaydetti.
Hesen, Şengal göçmenleri ve Rojava halkına yardım etmeleri için tüm insani yardım kurumlarına çağrıda bulunurken uluslararası toplumun da DAIŞ çetelerinin Rojava ve Güney Kürdistan'a dönük saldırılarına karşı sessiz kalmamasını istedi.
Kuzey halkının gönderdiği 6 kamyonluk yardımı teslim alan Rojava İnsani Yardım Kurumu, yardımları Qamişlo'da yerli araçlara naklederek Newroz Kampı ve Şengal Dağlarındaki Êzidî halkına ulaştırmak üzere yola koyuldu.
Rojava İnsani Yardım Kurumu; her gün ortalama iki kamyon gıda, giyecek, çocuk ihtiyaçları ve diğer malzemelerden oluşan yardımı Newroz Kampı ve Şengal'deki halka ulaştırıyor.

No comments