Breaking News

Tank Şoförü IŞİD'ın Korkunç Planını Bozdu

IŞİD'in bomba yüklü tankerini engelleyen peşmerge, Cephedeki arkadaşlarımın yerine canımı vermek istedim dedi.



IŞİD'in bomba yüklü tankerini engelleyen peşmerge, "Cephedeki arkadaşlarımın yerine canımı vermek istedim" dedi.

Peşmerge Güçleri'nin Musul Barajı'nın doğusu ile batısında başlattığı operasyonda IŞİD örgütü, zırhlı ve patlayıcı yüklü tankerlerle saldırma taktiğine başvurmuştu. Tankerlerin zırhlı olması sebebiyle ağır silahlar kullanılarak engellenememişti.

"TANKI ÜZERİNE SÜREREK İLERLEMESİNİ ENGELLEDİM"

Başta savaş uçakları veya tanksavar Milan füzesi aracılığıyla engellendiği zannedilen bombalı tankerin, bir peşmergenin tankla müdahalesiyle infılak ettirildiği anlaşıldı. Erbil'in Mergesor nahiyesinin Aşkawtwan köyünde yaşayan 33 yaşındaki Cemal Hamad, Peşmerge Güçleri'nde tank şoförü.Hamad, Keske ve Wanke'yi kurtarma savaşında kendilerine doğru ilerleyen bombalı tankeri farkettiğini belirterek, "Yaklaşınca tankı üzerine sürerek ilerlemesini engelledim" dedi.

"VÜCUDUM KANLAR İÇİNDEYDİ"

Tanker patladığında kısa bir süreliğine kendinden geçen Cemal Hamad, şunları söyledi: "Kendime geldiğimde kafamda ciddi bir yaranın olmadığını fark ettim. Ancak vücudum kanlar içindeydi. Ama tankım çalışıyordu. O tankı orada düşmanlara bırakmaya gönlüm el vermedi. Tank kendi cephemize geri getirdikten sonra beni hastaneye kaldırdılar."

"ARKADAŞLARIMIN YERİNE CANIMI VERMEK İSTEDİM"

Cemal Hamad, Kürdistan toprakları uğruna on binlerce peşmerge canını verdiğini hatırlatarak, "Cephedeki arkadaşlarımın yerine canımı vermek istedim" dedi.

Köyünde efendiliği ve dindarlığıyla bilinen Cema Hamad, yaraları daha iyileşmediği için evinde dinleniyor.

RUDAW

No comments