Breaking News

Hol bölgesindeki köylere yardım

HESEKÊ – DAIŞ işgalinden kurtarılan Hol bölgesindeki 14 köye insani yardım dağırtıldı.
Demokratik Suriye Güçleri (QSD)’nin Hesek’nin güney bölgesindeki alanı DAIŞ çetelerinden temeizlemek amacıyla düzenlediği operasyon kapsamında 13 kasım 2015’te çetelerden temizlenen Hol kasabasına bağlı Neyif, Sekîniyê, Qebir Mîrz ve Xiwêtla Gernes köylerinde yaşayan halk, evlerine geri döndü. Heyva Sor a Kurd yardım örgütü ve Birleşmiş Miletler’e bağlı Mültecler Yüksek komiserliği, evlerine dönen halka insani yardım ulaştırdı.
Yardım malzemeleri arasında battaniye, çadır, yatak, singer, gıda malzemeleri ve çocuk ihtiyaçları da bulunuyor.
Köylüler yardımlarından dolayı heyva Sor ve BM yetkililerine teşekkür ederek uluslararası kuruluşların bölge halkına yardım etmesini istedi.
(aç)
ANHA

No comments